Κυριακή 11 Απριλίου 2010

Σήμερα κλείνω τα 39...ελάτε να γιορτάσουμε μαζί!!!!


glitter-graphics.com


10 Απρίλη σήμερα και εγώ κλείνω αισίως τα 39, γνήσιο κριαράκι με όλα τα καλά και τα κακά του ζωδίου- πλάκα κάνω δεν έχω ιδέα- αν και  ομολογουμένος λίγο πεισματάρα και λίγο εγωίστρια είμαι!!!
Σκεφτόμουν να μη κάνω ανάρτηση γιατί τελευταία σας έχω τρελάνει με τις γιορτές και τα γενέθλια όλης της οικογένειας, αλλά δεν μου πήγαινε... ήθελα να μου στείλετε τις ευχές σας- νάτος ο εγωισμός που σας έλεγα-και να σας κεράσω έστω και ιντερνετικά  το γλυκάκι σας. :))

66 σχόλια:

  1. Χρόνια σου πολλά!!
    Υγεία χαρά και να ζήσεις να σε χαίρεται και να χαίρεσαι την οικογένειά σου.
    Φιλιά Μαριάνθη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. thumbelina μου η δική μου η ευχή για τα γενέθλια σου ,όσα όνειρα έχεις βάλτα εσύ και εγώ σου εύχομαι να γίνουν όλα πραγματικότητα .Χρόνια σου πολλά γλυκιά μου .Πέρνω το κομματάκι μου και φεύγω.ΜΜΜΜ!!!!!!!!!υπέροχη η τουρτίτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χρόνια σου πολλά.να είσαι γερή και ευτυχισμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρονια πολλα και ευτυχισμενα!!!Η κορη μου κλεινει τα 8 την Τριτη!!Ειστε το ιδιο ζωδιο!Το πιο υσηχο παιδι του κοσμου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια σου πολλά!

    σοκολατίνα βλέπω :)

    να είσαι καλά με υγεία και ευτυχία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύχρονη, υγιής κι ευτυχισμένη σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. thumbelina μου, ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ γλυκια μου!!!
    Απο καρδιας, καθε σου επιθυμια ευχη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά και καλά!
    Χρώματά, φως και αγάπη στην ψυχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τώρα αρχίζουν τα καλύτερα! χιλιόχρονη! χρόνια σου πολλά και καλά και πάντα με υγεία και πάντα με αγάπη και πάντα με όλες τις χαρές και κάθε μα κάθε ευτυχία!
    φιλιά σου πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρονια Πολλα να εχεις υγεια και να παιρνεις πολυ αγαπη παντα.
    Ευχομαι το περασμα του χρονου να σου χαριζει καθε καλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τις καλύτερες ευχές μου για χρόνια πολλά με χαρά υγεία και προσωπική ευτυχία!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά και καλά Thumbelina!!!
    Ο,τι καλύτερο για σένα και για την οικογένεια!!!
    Υγεία,χαρές και ευτυχία σε όλα τα μέλη!!!
    Παίρνω κομμάτι από την τούρτα!
    Χιλιόχρονη!!!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. τι???????
    δεν σου φαίνετε καθόλου από το ιντερνετ....
    για 25άρα σε έκοβα...

    χρόνια πολλά με αγάπη και λέλουδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρόνια Πολλά και Χρόνια Ζωής!
    Την Καλημέρα μου!
    Υγεία και Ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να τα εκατοστησεις!!!Υγεια σου ευχομαι.Τιποτα αλλο.Το σημαντικοτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έχει μείνει κανα κομματάκι και για μένα που έρχομαι πάντα αργοπορημένη στις γιορτές και τα γενέθλια????
    Χρόνια Πολλά thumbelina.
    Χρόνια καλά γεμάτα υγεία, ευτυχία και πολλά γέλια.
    Να σε χαίρονται όσοι σε αγαπάνε.
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. επιτέλους κάποια μεγαλύτερη από μένα χαχαχαχαχαχα

    Χρόνια σου πολλάαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΠΟΛΥΧΡΟΝη, ΚΑΛΟΡονη και ΥΓΙΗΣ!!!
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου

    Φλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. *****Χρόνια πολλά και καλά και υγιή κι ευτυχισμένα**********

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!
    Να τα χιλιάσεις!
    Πάντα με υγεία και χαρά!!!!!!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΑΡΓΗΣΑ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΗΡΘΑ.ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΤΙ ΝΑ ΕΜΕΙΝΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.
    ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙΣ ΜΕ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ!!
    ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΛΑ ΣΟΥ ΤΑ ΘΕΛΩ!!
    -----------

    Για φέτος μάλλον άργησα, αλλά για τα επόμενα είμαι πρώτος και νωρίς-νωρίς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρόνια σου Πολλά Thumbelina!
    Να έχεις πάντα υγεία και αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ήρθα αργά μα γεμάτηη ευχές και δώρα!!
    Χρόνια πολλά
    χρόνια μαγικά
    χρόνια ονειρεμένα
    μα πάνω απ όλα
    Χρόνια καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Υγεία και Χρόνια πολλά...

    ΚΑΛΉ ΕΒΔΟΜΆΔΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αχ! λίγο αργά ήρθα για ευχές και γλυκό.Το δεύτερο σίγουρα τελείωσε μα οι ευχές λένε οτι κρατούν για αρκετές μέρες.Να ζήσεις καλή μου, να είσαι πάντα αυτό που δηλώνεις, καλή σύζυγος και μαμά μα πάνω απ' όλα να είσαι εντάξει με τον εαυτό σου γιατί μόνον έτσι θα είσαι ικανή να ανταπεξέλθεις στα πρώτα.Σου εύχομαι ακόμα να κάνεις τα όνειρα σου αληθινά με υγεία και ευκολία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κοριτσάκι γλυκό, έστω και καθυστερημένα σου εύχομαι χρόνια πολλά και καλά, ευτυχισμένα, γεμάτα, χαμογελαστά! Να είσαι πάντα καλά, φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Να τα 100στήσεις χαρούμενη και ευτυχισμένη.
    Κάθε μέρα να'ναι μέρα γιορτής για σένα!

    Καλή σου μέρα με φιλιά θαλασσσινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καθυστερυμένα χρόνια πολλά! Να τα εκατοστήσεις και να είσαι πάντα γερή και ευτυχισμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Χρόνια σου Πολλά να τα εκατοστήσεις!
    Να 'χεις την υγειά σου και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Έστω και καθηστερημενα.Χρόνια σου πολλά,εκατόχρονη να είσαι να ζήσεις και παντα να ευτυχεις.Καλή σου μερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αγαπητή μου Thumbelina
    Χρόνια πολλά γιά τα γεννέθλιά σου
    Εύχομαι να εκπληρωθούν όλα τα όνειρά σου
    Νάσαι καλά
    Ντένης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Χρονια καλά και υγιή κριαράκι!

    Φιλιά πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Δέχεστε ευχές καθυστερημένα; Χρόνια πολλά και καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χρόνια πολλά!! Έστω και καθυστερημένα.
    Γιάμι γιάμι, ωραία η φραουλίτσα με τη σοκολάτα:)
    Άντε, και του χρόνου 38άρα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΑΡΓΗΣΑ ΛΙΓΑΚΙ ΑΛΛΑ ΗΡΘΑ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΕΝΔΥΜΑ:)))
    ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ.ΠΑΙΡΝΩ ΤΟ ΓΛΥΚΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΦΕΥΓΩ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΄χιλιόχρονη και τρισευτυχισμένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @Σας ευχαριστώ όλους πολύ που με τιμήσατε με την όμορφη παρουσία σας, οι ευχές σας ήταν το πιο όμορφο δώρο για μένα, να είστε πάντα καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @Μαριάνθη,
    να χαίρεσαι την όμορφη οικογένεια σου, ευχαριστώ , φιλιά!!!

    @Εβελίνα,
    έβαλα όλα μου τα όνειρα, να 'σαι καλά, σε φιλώ!!!

    @φουρτουνιασμένη ψυχή,
    καλώς ήρθες, σ'ευχαριστώ!

    @lovelyviolet5,
    είδες τι ήσυχα και καλά παιδιά είμαστε!!!!σ'ευχαριστώ, φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @Ευρύνοε,
    και εσύ λάτρης της σοκολάτας ε?
    να είσαι καλά, καλό ξημέρωμα!!!

    @Ανθή μου,
    να είσαι καλά,
    φιλιά!!

    @Ρίκη μου,
    όμορφη η ευχή σου, από καρδιάς σ'ευχαριστω και εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @Αναζήτηση,
    γλυκιά και ευαίσθητη πάντα, σ'ευχαριστώ πολύ,
    σε φιλώ!

    @αγαπημένη μου γιαγιά Αντιγόνη,
    με τόσο καλούς φίλους μπορεί η καρδιά μου να μην είναι γεμάτη χρώματα, φως και αγάπη, όπως οι δικές σας,
    φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @Βασίλη καλέ μου,
    έχεις μια υπέροχη και ευαίσθητη καρδιά και έναν μοναδικό τρόπο να εκφράζεσαι, σ'ευχαριστώ, φιλιά!!

    @Γιάννα μου,
    είσαι τόσο καλή, σ'ευχαριστώ!!

    @Νικόλα,
    γιατί χάθηκες, όλα καλά?
    σ'ευχαριστώ πολύ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @Ειρήνη μου γλυκιά,
    χίλια ευχαριστώ, φιλιά κοριτσάκι!!!

    Akrat,
    υπέροχα τα λουλούδια, σ'ευχαριστώ,
    με μπέρδεψες όμως, από που ορμώμενος με έκανες για 25αρα?περιμένω απάντηση,
    -ελπίζω αν κάνω ανάρτηση με τη φωτογραφία μου να μην αλλάξεις γνώμη ;)-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @gaykarkinos7,
    χρόνια ζωής! τι όμορφο,
    ευχαριστώ,
    καλό βράδυ!!

    @έφηβε,
    έχεις απόλυτο δίκιο,
    υγεία πάνω απ' όλα
    φιλιά!!!

    @Σαββίνα,
    πάντα υπάρχει κομμάτι για τους αγαπημένους φίλους,
    ποτέ δεν είναι αργά για ευχές,
    πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @mahler76,
    έτσι εξηγείται το 76,
    ε,καλά δεν είναι και μεγάλη η διαφορά ;)
    mahlerako σ'ευχαριστώ!!

    @Λιλάκι,
    πολύ πολύ σ'ευχαριστώ,
    φιλάκια!!

    @Γλαρένια μου,
    να είσαι καλά , τόσο όμορφες οι ευχές σου, σ'ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. @Σκρουτζάκο μου,
    είναι δυνατόν να μην υπάρχει γλυκό για σένα? σ'ευχαριστώ καλέ μου φίλε, και δεν άργησες καθόλου!!!

    @Δύσπιστε, σ'ευχαριστώ
    -----
    νομιζω ότι η ατάκα σου είναι μακράν η καλύτερη και η πιο πετυχημένη :))
    καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @Χρωματιστή,
    καλή μου φίλη σ'ευχαριστώ πολύ, φιλιά!!

    @Σταλαγματιά,
    σημασία έχει ότι ήρθες και μάλιστα γεμάτη αγάπη και σ'ευχαριστώ γι'αυτό!!φιλιά!!

    @vad,
    ξέρω τι θέλω για δώρο από σένα, να ξαναρχίσεις τα ταξίδια!!!
    φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @αχτίδα,
    ήρθες και γέμισες το χώρο με φως και χαρά, σ'ευχαριστώ για τα όσα όμορφα έγραψες και εύχεσαι,
    μη το δένεις και κόμπο ότι δηλώνω,
    προσπαθώ να είμαι καλή μαμα και σύζυγος, το θέμα είναι είμαι? τι λέει η οικογένεια γι'αυτό?
    φιλιά!!!

    @Μαράκι μου σ'ευχαριστώ καρδούλα μου, και εσείς να είστε καλά!!

    ωραίο το Λίνα!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. @Θανάση,
    σ'ευχαριστώ πολύ,
    και εσύ να χαίρεαι την όμορφη οικογένειά σου!!
    καλό βράδυ!!

    @ζουζού μου,
    φιλιά θαλασσινά γεμάτα αρώματα από το όμορφο νησί σου, σ'ευχαριστώ γλυκιά μου, να είστε καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. @Αστεράκι μου,
    είσαι γλύκα, σ'ευχαριστώ!!!
    σσσμουτς!!!!
    τώρα πως τα μπέρδεψα και σου απαντώ σε λάθος θέση ένας θεός ξέρει!!! ή το όνομα θα σου αλλάζω ή τη σειρά, τι να πω!!!

    @bigmama,
    καθόλου καθυστερημένα, σ'ευχαριστώ πολύ πολύ, φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. @ζειδωρον,
    καλέ μου φίλε να είσαι καλά, σ'ευχαριστώ πολύ!!!

    @Γιώργο,
    δεν άργησες καθόλου, μη στενοχωριέσαι, σ'ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου,
    καλά να περνάς!!!

    @κύριε Ντένη μου, να είστε καλά και εσείς και η όμορφη οικογένεια σας. Ευχαριστώ πολύ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. @Κούλα,
    χρόνια πολλά, όμορφα και καλά και για σένα φίλη μου,
    σ'ευχαριστώ πολύ!!!

    @Κική,
    και φυσικά δεχόμαστε ευχές, αλλωστε δεν θα μπορούσα να τις αρνηθώ από μιά υπέροχη Ζακυνθινιά τη στιγμή που ο άντρας μου είναι από την εξίσου όμορφη Κέρκυρα :))
    πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. @Κωνσταντίνε,
    γιάμι, γιάμι, ξέχασα τη σαντγύ!!
    ποτέ δεν είναι αργά για ευχές, ειδικά αν μου αφαιρούν χρόνια :))
    σ'ευχαριστώ πολύ,
    φιλιά!!

    @Σκρουτζάκο,
    και εγώ είμαι χαρούμενη που σε ξαναβλέπω και ντυμένο επίσημα κιόλας, έλα ομολόγησέ το ήρθες ξανά γιατί ήθελες και δεύτερο γλυκό ε? φιλιά
    :))))

    @marilise,
    η δικιά σου τούρτα είναι πιο όμορφη από τη δικιά μου :(
    πλάκα κάνω,
    σ'ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά και να χαίρεσαι τις υπέροχες κόρες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Με καθυστέρηση, αλλά με πολύ αγάπη σου εύχομαι χρόνια πολλά με υγεία,αγάπη,χαμόγελα,φιλία και πανέμορφες στιγμές!
    Γλυκιά μου να χαίρεσαι τον υπέροχο ευατό σου!
    Και να σε χαιρόμαστε κι εμείς!
    Εξαιρετικά όμορφη ηλικία!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ.
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. @Ολγα μου,
    το ευχαριστώ είναι λίγο για να εκφράσει τα συναισθήματα που μου προκαλούν όσα γράφεις, πάντως υπερβάλεις, δεν είμαι και τόσο υπέροχη...όσο για τα σαράντα θέμα μυαλού νομίζω ότι είναι όλα, εγώ αισθάνομαι σαν εικοσάρα...
    σε φιλώ γλυκά!!!

    @Σκρουτζάκο,
    σ'ευχαριστώ πολύ, είσαι καταπληκτικό αγόρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ήταν δυνατό να μην σου ευχηθούμε με όλη μας την καρδιά και αγάπη ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και κάθε καλό στη ζωή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. @Φοίβο,
    είναι δυνατό να μη πω ένα τεράστιο ευχαριστώ σ'έναν τόσο γλυκό και όμορφο άνθρωπο όπως εσύ?
    να είσαι καλά και να χαίρεσαι την υπέροχη οικογένειά σου!!!!
    φιλιά πολλά σ'όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Αν και καθυστερημένα, γιατί μόλις σε ανακάλυψα, σου εύχομαι να χαίρεσαι κάθε στιγμή της ζωής σου. Τίποτα να μη σκιάζει την ματιά σου.
    Είσαι στην πιο όμορφη ηλικία. Απόλαυσε τους αγαπημένους σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. @christobal,
    χαίρομαι που με ανακαλύψατε,
    οι ευχές σας είναι πολύ όμορφες,
    σας ευχαριστώ από καρδιάς,
    να είστε καλά!!!
    την καλημέρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΑΦΗΝΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΛΕΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.
    ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. @JK O SKPOYTZAKOS

    Σ'ευχαριστώ Γιάννη,
    Τα διαβάσαμε και ενθουσιαστήκαμε, ήταν όμορφα και συγκινητικά,
    να είσαι καλά,
    καλό ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Χρόνια πολλάαααααααα.....................

    ΑπάντησηΔιαγραφή