Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

Καλώς σας βρίσκω κ πάλι....

 Καλή κ δημιουργική χρονιά εύχομαι σ' ολους τους αγαπημένους φίλους μου.
'Οπως βλέπετε δεν είμαι πολύ συνεπής όσον αφορά τις αναρτήσεις μου στο blog αλλά και τις επισκέψεις μου στα blogs φίλων.....κόλλησα με το fb βλέπεται...χιχιχιχι...
Σκέφτηκα να επανέλθω κάνοντας ανάρτηση για μια έρευνα που διάβασα και την βρήκα αρκετά αστεία...Τώρα ποιόν αφορούσε αυτή η έρευνα, πού βοήθησαν τα αποτελέσματά της κ ποιός πλήρωσε γι αυτήν ( μήπως εμείς οι φορολογούμενοι  πολιτες? ελπίζω όχι ) είναι απορίας άξιον....

Λοιπόν ξεκινάμε.....

1. Αν τσίριζες για 8 χρόνια, 7 μήνες κ 6 μέρες, θα δημιουργούσες αρκετή ενέργεια για να ζεστάνεις μια κούπα καφέ...

-μπα δεν αξίζει τον κόπο...ή μάλλον τώρα που το σκέφτομαι λέτε να αρχίσουμε να τσιρίζουμε όλοι μπας κ ζεσταθουμε...χαχαχαχαχαχα

2.Αν κλάνεις συνεχώς για 6 χρόνια και 9 μήνες παράγεις αρκετό αέριο για να δημιουργήσεις μιαν ατομική βόμβα...

-αυτά είναι ...και δεν το ξέραμε τόσο καιρό να κονομήσουμε κανά φράγκο......

3. Ο οργασμός ενός γουρουνιού κρατά 30 λεπτα....

-τότε στην επόμενη ζωή μου θέλω να είμαι γουρούνι....

4. Αν χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο, καις 150 θερμίδες την ώρα...

- και έλεγε πως θ' αδυνατίσω...το σπίτι σκέφτομαι όμως....

5. Οι άνθρωποι κ τα δελφίνια είναι τα  μοναδικά όντα που κάνουν σεξ όχι μόνο για την αναπαραγωγή αλλά κ για την ευχαρίστηση

- γι'αυτο τα δελφινάκια είναι πάντα χαμογελαστά.......αλλα να έχουν τα γουρούνια 30 λεπτα οργασμό........


6. Ο πιο δυνατός μυς στο σώμα μας είναι η γλώσσα.....

-ουαου κ δεν της το 'χα ...γι αυτο τσακίζει κόκκαλα κυριολεκτικά κ μεταφορικά........

7. Οι δεξιόχειρες άνθρωποι ζουν κατα μέσο όρο 9 χρόνια περισσότερο από τους αριστερόχειρες....

- τώρα εμένα αυτό μου άρεσε, αλλα κάπου είχα διαβάσει ότι οι αριστερόχειρες είναι πιο έξυπνοι....εντάξει μη τα θέλουμε κ όλα δικά μας εμεις οι δεξιόχειρες....

8. Οι ελαφρώς υπέρβαροι επίσης κινδυνεύουν λιγότερο από πρόωρο θάνατο.....

- ε για αυτο δεν θα αδυνατίσω,  είμαι δεξιόχειρας κ άμα είμαι κ  ελαφρως υπέρβαρη βαδίζω ολοταχώς προς την μακροζωία...κρίμα που δεν είμαι κ από την Ικαρία......

 ΤΩΡΑ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΧΟΝΕΨΩ ΟΜΩΣ.........

9. Το μερμύγκι μπορεί να σηκώσει 50 φορές το βάρος του κ να τραβηξει 30 φορές το βάρος του κ πέφτει πάντα στη δεξιά πλευρά όταν ζαλιστει...

- δεν θέλω να προσβάλλω το καημένο το μυρμηγκάκι αλλα ποιος νοιάζεται από που πέφτει αμα ζαλίζεται..και στην τελική γιατί να ζαλιστεί το μυρμήγκι?????? τι πίνει κ δεν μα δίνει????

10. Οι πολικές αρκούδες είναι αριστερόχειρες...

-αυτό πάλι πως το ανακάλυψαν, τις έβαλαν να γράψουν??? οι καημένες θα πεθάνουν κ γρήγορα......

11. Το γατόψαρο έχει 27.000 γευστικές απολήξεις...

-χμμμ τόση μεγάλη ποικιλια τροφής έχει το γατόψαρο λοιπόν...


30 ΛΕΠΤΑ ....Κ ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΤΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ.... ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ


12.Οι ψύλλοι μπορούν να πηδήξουν 350 φορές το μήκος του σωματός τους, σαν να πηδάει ένας άνθρωπος ένα ολόκληρο γήπεδο ποδοσφαίρου..

- ε καλά αυτό για τους ψύλλους είναι γνωστό.....

13. Μια κατσαρίδα ζει 9 μέρες χωρις κεφάλι πριν πεθάνει από ασιτία....

-μπλιαχ ανατριχιαστικό...κ πεθαίνει από ασιτία όχι επειδή είναι ακέφαλη ....

14.Το αρσενικό αλογάκι της Παναγίτσας δεν μπορεί να εκπερματώσει όσο το κεφάλι του είναι ακόμα συνδεδεμένο με το σώμα του. Ετσι το βοηθάει το θηλυκό την κατάλληλη στιγμή αποκεφαλίζοντάς το...

-ευτυχώς που δεν είναι σαν τα γουρούνια να διαρκεί 30 λεπτα, βασανιστήριο........

ΣΑΦΩΣ ΟΜΩΣ ΤΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ...

15.Μερικά λιοντάρια ζευγαρώνουν  κ 50 φορες την ημέρα....

- τι να το κάνεις αυτό...εγώ εξακολουθλω να θέλω να είμαι γουρούνι...σημασία έχει η ποιότητα κ όχι η ποσότητα....

14 σχόλια:

  1. xaxa!!!
    Άργησες αλλά,.... επανήλθες!!!
    Καλή χρονιά, κορίτσι μου!!!
    Υγεία, χαμόγελα κ' το κεφάλι... ψηλά!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή χρονιά,Ντινάκι!
    Μα πού τα βρίσκεις,χαχα,τέλεια είναι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή κι ευτυχισμένη χρονιά Ντίνα μου!
    Με πολλά πολλά χαμόγελα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή,Δημιουργική Χρονιά γεμάτη υγεία,δύναμη,αισιοδοξία εύχομαι!

    Καλά με τα γουρούνια είχα πάθει και'γω ένα κόλλημα αλλά να σκεφτείς ότι δεν το κάνουν από ευχαρίστηση!
    Ενώ εμείς οι άνθρωποι από ευχαρίστηση βία 11 με 15 λεπτάκια χα!χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eύχομαι από καρδιάς καλή χρονιά, με υγεία, αγάπη, ευτυχία. Να είναι καλύτερη από την προηγούμενη και να μας φέρει αυτό που μας αξίζει!
    Και φυσικά πολλές, πολλές υπέροχες αναρτήσεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν και καθυστερημένα σου εύχομαι ολόψυχα καλή χρονιά, με υγεία, αγάπη και ευτυχία!Η ανάρτηση σου φοβερή ακόμα γελάω!Να είσαι καλά!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απίθανα κι όμως αληθινά!
    Ντίνα μου καλώς σε βρήκα!!!!!!Με στεναχώρησες όμως...χαχαχα...είμαι αριστερόχειρας...
    Πολλά φιλάκια και κάνε καμμιά ανάρτηση...όλο στο φέις είμαστε..χαχαχα...
    Καλό βράδυ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή